Pojdi na vsebino

Jelincica na grmado?

Berem, da se policija in sodstvo ukvarjata z govorom Jelincica v Piramidi! Le zakaj imam obcutek, da se v Slo dogaja lov na carovnice? Ali pa je to zopet le “resimo kar se resiti da”! Vsi povprek poudarjajo, da se ve kaksen je Jelincic in hkrati obtozujejo. Jelincic ni imel nikakrsnega predvolilnega shoda oziroma lastne tiskovke. Bil je povabljen v oddajo in izzvan, da pove svoje mnenje. Povedal je to, kar itak vsi ponavljajo, da so vedeli kaj bo povedal. Nikakor ne podpiram njegove nestrpnosti. Imam pa obcutek, da si v Sloveniji demokracijo in svobodo govora vse bolj razlagamo po “Bushizmu”. Plastenke ki je bila zalucana proti njemu in direktne groznje po oddaji niso zmotile ne policije ne sodstva. Zmotile so jih besede nekoga, ki predstavlja opozicijo in nacionalnost - kakrsnokoli pac ze.

37 Komentarjev

  1. Vanja je napisal:

    Ce zivis v Londonu potem verjetno dobro ves, da si kaj taksnega na npr. BBC ne bi mogli privosciti. Letele bi glave! Prav tako verjetno tudi dobro ves, da demokracija ne pomeni svobode brez odgovornosti. Tudi politiki, ki predstavljajo nacionliste morajo poznati neke meje v svojih govorih; sovrazni govor za katerega je Jelincic specialist, pa je po vseh demokraticnih drzavah prepovedan -oziroma kazniv. Politik Jelincicevega kova lahko torej “gobezda” primitivnosti samo v drzavah tipa banana republika kjer vlada hohsteplaraj. to ni demokracija, lepo vas prosim kaksna demokracija, samo poglejte kaksno stanje vlada med slovenskimi novinarji- kaksni pritiski se izvajajo nad njimi, pa tudi na splosno so slovenski novinarji precej ubogljivo pleme. Predvsem pa se radi pridruzijo ta mocnim. Torej Jelincic v Veliki Britaniji, Kanadi, svedski etc. pac ne bi bil politik, ker bi ga taksno primitvino podpihovanje sovrastva pripeljalo v zapor- do poslanskega mesta pa prav zagotovo ne. Torej ne govori o lovu na carovnice, kako smesno- polklitiki bi morali biti neka intelektualna elita in vzor ostalim drzavljanom, ne pa cvet robatih in nerazgledanih kmetavzarjev. Ker sori- taksen govor in nastopastvo ni del razvitega in kozmopolitanskega sveta- kamor naj bi spadali politike drzave EU.

    30.11.2006 ob 11:54 | Permalink
  2. londonlondon je napisal:

    @Vanja: Popolnoma se strinjam s tem kar si napisal! Vendar pa si tudi sam v odgovoru omenil pritiske na novinarje in s tem vse povedal! Povedal sem, da se absolutno ne strinjam z Jelincicem in seveda sem proti taksnim izpadom. In ja! Na BBC tega prav tako nebi prenesli mirno! Vendar pa mislim, da na BBC ne leti novinar zaradi tega, ker ne plese tako, kot mu igra vlada. In ko smo ze pri tukajsnjih novinarjih: Nedolgo tega, je Johnatan Ross v svoji oddaji mocno kritiziral Heather - zensko, ki se locuje od McCartneya. Ve se, da je pred leti izgubila nogo in ima protezo. Pa je javno rekel, da ona tako laze, da ga nebi presenetilo, ce ima se vedno obe nogi. Sicer je bilo nekaj polemike, vendar nobenega “zaganja”. In tudi na koncertu Georga Michaela sem na lastne oci videl prizor, ko se na odru napihne lutka Georga Busha, kateremu angleski buldog oblecen v britansko zastavo popusi k….! In to George naredi sredi Londona, pa ga zato nihce ne prijavlja na sodisce….

    30.11.2006 ob 12:13 | Permalink
  3. xurko je napisal:

    Toliko plemenitih, kolikor jih je ta tip katerega priimka ne morem natipkat (”mi duša ne da”), nasral javnosti. mora imeti nekega zaščitnika nekje v senci, zato imaš mogoče občutek, da se bo ali se je začel lov na čarovnice.

    Mislim pa, da so njega povabili čisto načrtno, da bo povedal kar mislijo tisti, ki so ga povabili v upanju “sej bo šlo, sej njega vsi poznajo, mal bo odziva v javnosti pol se bo pa pozabil”.

    30.11.2006 ob 12:16 | Permalink
  4. ikariikari je napisal:

    pod da se bo gre ko bo gorela država

    30.11.2006 ob 12:43 | Permalink
  5. vasija je napisal:

    se dober, da si v londonu, ker tu bo kmal drzavljanska vojna;)

    30.11.2006 ob 13:51 | Permalink
  6. ikariikari je napisal:

    ok tega se pa zih usi spomnemo:

    CIGANA POVOZI PARNI VALJAR. KAJ NASTANE?????????

    CD ROM

    en štos iz rubrike “Zakaj je Kajn ubil Abela”

    30.11.2006 ob 14:00 | Permalink
  7. Tamara je napisal:

    Ne, napačno. Policija in sodstvo se ne ukvarjajo z Jelinčičevimi izjavami, čeprav bi se pa morala. S tem se ukvarja del civilne družbe. Že šrej pa bi se moral nekdo od odgovornih na RTV. ZAKAJ?

    Javni zavod je zavezan Zakonu o RTV. Nacionalna televizija ima svoje dolžnosti. Zato plačujemo naročnino. Kar ni v skladu z zakonom, je kršenje zakona.

    Nekaj dolžnosti bom navedla, da ti bo bolj jasno:

    “RTV Slovenija je javni zavod posebnega kulturnega in nacionalnega pomena, ki opravlja javno službo na področju radijske in televizijske dejavnosti, z namenom zagotavljanja demokratičnih, socialnih in kulturnih potreb državljanov Republike Slovenije in Slovencev po svetu, pripadnikov slovenskih narodnih manjšin …”

    “RTV Slovenija mora v svojih programih zagotavljati verodostojne in nepristranske informativne oddaje, kakovostne izobraževalne oddaje, produkcijo igranega programa, ustvarjati mora dokumentarne oddaje nacionalnega pomena ter zagotavljati visoko kakovostno lastno produkcijo, namenjeno otrokom, mladostnikom in starostnikom.

    Poleg tega pa morajo zaposleni na RTV Slovenija pripravljati še kakovostne razvedrilne vsebine za vse starostne skupine …”

    “V programih RTV Slovenija ni dovoljena verska propaganda ali politična propaganda, razen v času volilnih kampanj, ki jih prav tako natančno opredeljujejo zakonske določbe.”

    Od oka … 5 bistvenih težav vidim pri oddaji Piramida (ne le pri zadnji oddaji, tudi prejšnje so bile že hudi problematične s tega vidika). In Jelinčič Primitivni je izkoristil uro časa za širjenje nacionalističnih prepričanj in žaljenj.

    30.11.2006 ob 15:20 | Permalink
  8. londonlondon je napisal:

    @tamara: thx za razlago! Sicer to vse vemo, vemo pa tudi da so ti cleni - pravila - statut ali karkoli ze, precej ohlapna. Odlicno se da z njimi manipulirati. Se enkrat poudarjam: Odlocno sem proti nastopom kot je bil ta - vendar pa sem proti temu, da so dvojna merila! Point je v nacinu bezanja od odgovornosti. Tako kot je kriv Jelincic, je nenazadnje krivo tudi vodstvo RTV in ne le tisti, ki oddajo delajo. V tem primeru je na tnalu jelincic, za njim tisti ki kreirajo oddajo, tisti ki pa dejansko odlocajo jih pa ni nikjer…. Objektivna odgovornost - kaj je ze to?

    30.11.2006 ob 15:43 | Permalink
  9. GRiSONGRiSON je napisal:

    Bodimo iskreni, za oba veljajo ista pravila, tako za Jelinčiča kot tudi za Strojana. Če govorimo o lovu na čarovnice, potem sta čarovnici oba nastopajoča junaka ;) .

    30.11.2006 ob 17:48 | Permalink
  10. hadhad je napisal:

    jaz pa se vedno trdim, da je nesposoben voditelj, ki ne zna ukrotiti gosta.. in to je problem te oddaje.. stvar je bila pricakovana, ampak zaradi rejtingov je bilo potrebno poskusiti.. sedaj celotna slovenija ve, da obstaja oddaja, kjer se dopusca vse..

    zalostno, da za to placujemo narocnino..

    30.11.2006 ob 18:27 | Permalink
  11. Tamara je napisal:

    Strinjam se le s Hadom. V tem konkretnem primeru je bil to najprej problem novinarke, nato odgovornega, ki ni ukrepal, in potem vseh nadrejenih do vrha. TV SLO si tega ne bi smel privoščiti. In se nato še vaditi ven z ničvrednimi argumenti.

    In ja, bilo je predvidljivo. Novinarji do diplome pridejo prek pozitivnih ocen iz predmerov kot so ne primer množični mediji, komunikacijski sistemi, komunikacijske pravice, politično komuniciranje in podobno. Ostalo da praksa in LOGIKA. Le v pogovornih oddajah (talkshowih) tipa Jerry Springer se lahko sooči dva nasprotujoča si tabora, ki ne moreta najti konsenza. In to je tudi namen. Kot sem že nekje zapisala: kaj hudiča pa se lahko pogovarjata temnopolti Američan in Ku-Klux-Klanovec?? Isto ti je to. Senzacionalizem, nestrpnost, sovražtvo in jako nekakovostna oddaja.

    30.11.2006 ob 20:23 | Permalink
  12. Bunny je napisal:

    Ne bom pametovala, ker oddaje nisem gledala, bom pa samo podala svoje laično mnenje in znanje, s katerim razpolagam. Gre za svobodo govora, pa naj je Plemeniti navaden državljan ali pa poslanec. In svoboda govora in izražanja lastnega mnenja je dovoljena, slehernemu….vendar do meje…dokler ne prestopa meje svobode in pravice drugega. Morda me bo kdo napadel glede sledečega, vendar podpiram ljudi, ki imajo “jajca”, kajti mnogi slovenski politiki jih nimajo in ves čas gobezdajo eno in isto ter upogibajo lastno hrbtenico pod pritiski nekaterih (beri: Strojanovi). Novinarji so tisti reveži, ki nam posredujejo tisto, kar smejo, ker nikoli niso niti bojo izrazili “objective opinion”. Sama nisem politična privrženka katerekoli stranke, tako da mi nihče ne more očitati, da zagovarjam sns-ovce, konkretno Jelinčiča, ampak nažalost je tokrat bil odličen. Bogu hvala, da še nekdo upa kaj povedati, saj je trenutna situacija več kot očitno ušla nadzoru oblasti. Gre za očitno razliko obravnave enakosti pred zakonom in to ni OK in dokler se bo to toleriralo, bo stanje šlo samo še navzdol. Morda je najbolj sporno od vsega to, da je do tega prišlo ravno pri Piramidi, ampak hej…če je bilo za to potrebna Piramida, pa naj bo. In v tem primeru se ne strinjam niti s Hadom niti s Tamaro, da naj bi voditeljica krotila gosta. Čemu? Da bo tako kot ostali novinarji kreirala situacijo, ki ne obstaja, da bo prikrivala težavnost problema??? Zanima me, kako naj bi v tej konkretni situaciji reagirala novinarka, da bi oddaja izpadla kakovostna? In ne moremo te oddaje in konkretnega problema primerjati z oddajo Jerrya Springerja, saj gre za množični problem in ne problem individuuma, ki se ne more odločiti ali bi rad f…..svojo ženo ali svojega brata. Prosim, bodimo najprej iskreni sami do sebe in se vprašajmo, kako bi sami regirali v konkretni situaciji?

    30.11.2006 ob 22:51 | Permalink
  13. Tamara je napisal:

    Zajčica, predlagam, da si pogledaš odajo in način govora. Potem pa reci, ali je to govor z jajci ali sovražno hujskanje.

    Nisem primerjala le z Jerryjem Springerjem ampak s celo vrsto talkshowov, ki so znani tudi pod imenim “trash TV”. Omenjenega sem navedla, ker je najbolj znan. Ta Jerry ne sooča le pofukane in prevarane čudake, ampak je prav on tisti, ki je nekoč soočil pripadnike obeh omenjenih družbenih skupin. Na, našla sem ti povezavo, kjer je to omenjeno. Sicer pa med te TV dosežke prištevamo tudi nepozabnega Geralda Rivero. Sedaj ne več potrebno gledati komercialnih in tujih programov, saj lahko spremljamo tovrstne vsebine v domačem jeziku, NA JAVNI TELEVIZIJI!

    30.11.2006 ob 23:08 | Permalink
  14. Bunny je napisal:

    Tamara, najprej naj te samo popravim glede naslavljanja z zajčico-moj nick nima nobene zveze z dobesednim prevodom bunny in zato sem le Bunny in nič več niti manj;) Kar se tiče pa Sprinegerja in sličnih talk-showov…zaradi mene lahko na 1000 oddaj naredi eno drugačno, pa jo bo še vedno izpeljal “in his very personaly stupid style” in ne moreta mu 2 ali 10 gostov na leto dvigovat kvaliteto in ime oddaje. Se opravičujem, ampak tukaj me ne boš prepričala. Nisi mi pa odgovorila na zastavljena vprašanja v prejšnjem postu in bom jih še enkrat ponovila: Kako naj bi v tej konkretni situaciji novinarka reagirala, da bi oddaja izpadla “kakovostna”?

    1.12.2006 ob 08:35 | Permalink
  15. nimfa je napisal:

    Zajčica (pri uporabi naziva se sklicujem na, po tvoje, svobodo govora), prekinila bi oddajo z argumentom na mestu - javna televizija je odločno proti sovražnemu govoru. Pokazali bi jajca in pokazali bi karakter - vse to, česar ‘Plemeniti’ zagotovo nima. ;)

    1.12.2006 ob 15:32 | Permalink
  16. nekikr je napisal:

    No no nimfa, Jelinčič je edini politik ki ima jajca in karakter in to je dokazal na nacionalki. Povedal je točno to, kar si vsak zavedni Slovenec, ki ve kako težko je pošteno nekaj zaslužiti, misli. Povedal je to, kar ljudje govorijo ob pogovoru ob kavici, povedal je to, kar je res. Strojanovi imajo 187 kazenskih ovadb pa se vseeno ne naredi nič, jaz pa peljem 10 čez omejitev in imam takoj položnico, če pa jo slučajno ne plačam v dveh tednih pa sodnika za prekrške. Pa naj se zdaj oglasi tisti, ki je prej nekaj pisal o tem da smo vsi enaki pred zakonom. Ja, vsi smo enaki, dokler smo vi Slovenci, brez jajc. Ko pa pridejo Cigani vmes so pa takoj dvojna merila.

    Jelinčič za predsednika ! pa bi se marsikateri problem takoj rešil, ne pa da imamo vrtičkarja Drnovška na eni strani in nesposobneža Janšo na drugi strani.

    1.12.2006 ob 15:59 | Permalink
  17. Bunny je napisal:

    Tamara, Nimfa ali whoever…. Če bi si prebrala v celoti moj sestavek, sem napisala da se svoboda in pravica slehernega konča tam, kjer se začne svoboda in pravica drugega….ta blog ni namenjen meni, vendar naj si razjasniva eno stvar, če sem Bunny, sem Bunny in če sem v privat lajfu xy nisem yx. Jasno? In to je moja pravica ter svoboda. Konec koncev tle gre za neke vrste kulturo sporazumevanja oz. enostavno povedano “blog- bonton”…lahko bi nakladala, pa mislim da nima smisla, saj bi s tem zgubili rdečo nit zgodbe… Sama sem povedala svoje mnenje, ga ne spreminjam in ja, še vedno stojim za njim.Glede tvojega odgovora na zastavljeno vprašanje pa lahko pripomnim le, da je zelo predvidljiv in nekako dolgočasen…Skratka, osebno sem zaključila s to temo…Zakaj? “Don’t argue with an idiot..he’ll drag you to his level and beat you with experience.” (no hard feelings).

    1.12.2006 ob 17:15 | Permalink
  18. nimfa je napisal:

    Nekikr, če se ti pogovarjaš o tem ob kavi, prav, ne vsiljuj pa tega meni. Jelinčič je na Nacionalki (in že kdaj prej) dokazal le to, čustveni idiot. Poleg ‘običajne’ inteligence namreč obstaja tudi čustvena. Tudi ti pa kvocient kakopak niha. Poleg tega za domnevno nekaznovanje domnevnih 187 - ih ovadb niso krivi Strojanovi. Se ti ne zdi?

    Lahko si želiš Jelinčiča za predcednika, pred tem pa le pobrskaj sam pri sebi, če so vse tvoje korenine čiste. V nasprotnem primeru si lahko kaj kmalu sam na vrsti. ;)

    Zajčica, operirala sem s tvojimi besedami. Svoboda in pravica slehrnega se konča tam, kjer se začne svoboda in pravica drugega, kajne? Očitno si te besede interpretiraš točno tako, kot ti paše. Jelinčič te meje ni prestopil, jaz sem pa jo?

    Preden zmerjaš kogarkoli z idiotom (če pa to že storiš imej jajca in se za izrečene besede ne opravičuj!), premisli o svojih zapisanih besedah. Zame imeti jajca pač ne pomeni zaničevati ljudi in hujskati narod proti eni družini. But that’s just me.

    1.12.2006 ob 17:30 | Permalink
  19. nekikr je napisal:

    Za nekaznovanje niso krivi sami, seveda ne, kriva je ta naša nesposobna oblast. A za pridobitev 187 kazenskih ovadb so pa vsekakor krivi sami. In če pogledaš na ta podatek z drugega zornega kota: če seštejem vse parkirne listke, prekoračitve hitrosti in mogoče še kakšne druge policijske “zaznamke” celotne moje družine, družin mojih stricev in tet, punce, prijateljev…..skupaj ne pridemo niti do petine kazni, ki jih imajo Strojanovi. Kaj sem hotel s tem povedati: še enkrat, da je naša oblast zelo slaba in da zato prebivalci Ambrusa lahko z vso pravico postavljajo vaške straže, jaz bi jim še kakšne pendreke in solzilce sofinanciral. Druga stvar pa je ta, da je očitno da ta ciganska družina ne more bivati v bližini kogarkoli saj je očitno zelo motena. Če najdeš kakšno drugo razlago za vse te kazni mi pa povej, ker me zelo zanima kako imaš lahko na glavi toliko sranja.

    1.12.2006 ob 17:39 | Permalink
  20. nimfa je napisal:

    Nekikr, lahko se greva tudi takšno igro. Zakaj nihče ne postavlja vaških straž na Fužinah, se mi zdi, da tam bi se pa že našel kdo, ki bi lahko pariral Strojanovim. Aja, saj res, oni so južni, mogoče za odtenek boljši kot romi, ampak še vedno nekje pod nami, kajne?

    Pa poskusiva mogoče s črnimi gradnjami (čeprav bi se tudi med prekrškarji gotovo našel kakšen vrli slovenček) - od vseh črno graditeljev, koliko jih je Romov in koliko Slovenčkov? Poskusiva v procentih? 20 : 80 za Slovenčke? Pa kdo organizira punte in vaške straže?

    Pa še povej mi prosim, kaj je tako motenega na vsaj 10 - ih mladoletnih otrocih, ki so tudi člani družine Strojan? Verjetno imajo motenosost genetsko zapisano? Ugibam…

    Na pa imam še vedno lase. Usrane so v tem primeru predvsem tvoje misli. In obupni ter neosnovani izgovori za lastno nestrpnost. Mr. Perfect, I presume?

    1.12.2006 ob 17:58 | Permalink
  21. Jst je napisal:

    No, bom pa še jaz nekaj napisal. Moram priznat, da redno prebiram bloge, ker tako na najlažji in najhitrejši način dobim nekakšen vtis o javnem mnenju. Ponavadi se ne spuščam v komentarje, ker mi v življenju kronično primankuje časa, toda tokrat je petek in začuda bom cel vikend frej, tako da bom naredil izjemo. London, škoda da te ni tukaj, pa bi lahko počela kaj drugega kot tipkala….. ;)

    Ko zadnje čase prebiram vse te mogoče članke o Ciganih (končno se je v naši Sloveniji spet zgodilo nekaj, kar nas je popolnoma okupiralo) in v dobri meri tudi razdelilo. Razdelilo na dva tabora. Eni so za strpnost in za cigane, drugi pa proti… Nekaj je tudi neopredeljenih in jih za vse skupaj boli k…. ampak te so v manjšini.

    In kaj me najbolj moti!? Vsi smo zelo pametni, strasti so na vrhuncu in vsi na dolgo in široko polemiziramo. Predvsem so najglasnejši tisti najbolj izobraženi in istočasno najmanj izkušeni. Oprosti Tamara ampak po moje ti pripadaš k tem. Ne poznam te, ne vem niti koliko si stara, kaj počneš v življenju, kaj vse si že doživela,… Jaz sem doživel že ogromno. V življenju sem spoznal ogromno najrazličnejših ljudi (tudi takih najbolj obrobnih in drugačnih), in z prav vsemi sem se odlično razumel in sem z njimi v zelo prijateljskih odnosih. Spoznal sem tudi kar nekaj ciganov, romov ali kakor koli hočete in nekateri so me prav pozitivno presenetili. Nekateri s svojo presenetljivo socializacijo, nekateri pa tudi s svojo neškodljivo nesocializacijo.

    Spoznal sem pa tudi veliko bleferjev, barab, negativcev in ostalih različnih bolnikov. In to med vsemi možnimi klasifikacijami. In kaj sem ugotovil. Ni važno a si cigan, čefur, črnc, belc, nogometaš ali glasbenik. Važno je kdo si ti. In sedaj bom prišel k bistvu.

    Moti me, da ste se vsi, ki zagovarjate neko kvazi strpnost, pod svojo zaščito vzeli cigansko rodbino Strojan. Moti me, ker stvari zelo posplošujete. Problem ni med prebivalci Ambrusa in cigani. Problem je med prebivalca Ambrusa in družino Strojan. In to se v Sloveniji vedno dogaja. Če se bo slučajno zgodilo, da bom pred svojim blokom nabil enega črnca (zgolj teoretično ;) ), ga bom zato, ker me je zaparkiral ne pa zato, ker je črn. In dvomim, da imajo Ambrusčani kaj zelo proti ciganom. Oni imajo samo veliko proti bandi Strojan, ki jim močno greni življenje. In po pravici povedano sem bil kar vesel, ko sem videl da se znamo v tej Sloveniji tudi vzeti skupaj in narediti nekaj za svojo skupnost. Nismo vsesplošno znani po tem in naša nacionalna zavest je praviloma zelo nizka. Žalostno je, da se je to moralo zgoditi. Ampak očitno so zatajili vsi pravni organi, da je stvar prišla do takega vrelišča.

    TOREJ! CIGANI SO COOL, STROJANOVI PA NE. DOBIT MORJO SVOJO LEKCIJO, KER SO DALEČ OD NEKIH NEDOLŽNIH ANGELČKOV. Škoda je le, da morajo vse skupaj prživljat tudi Strojanovi najmlajši, ki niso nič krivi

    1.12.2006 ob 18:07 | Permalink
  22. DC43 je napisal:

    London, imas point. Ce povabis v oddajo Jelinčiča, tocno ves, kaj bos ven dobil. Bil je samo zvest samemu sebi, karkoli to ze pomeni. Če pri komu, veš pri njemu, kaj boš dobil vnaprej. Drugo vprasanje je, ce takšni “dvoboji” sodijo na javno TV. Na komercialno brez dvoma. Povedal pa ni nič drugega, kar vsaj 80% Slovencev ne bi mislilo in v trgovinah, za šanki…pravkar tudi ne govorijo. Morda bi bilo drugače, če bi imel na drugi strani vsaj približno tako dobrega retorika kot je on sam. Tako pa je izgledalo kot bi šla na v F1 tekmovat na čas Schumacher na eni in Jožica iz Moravč na drugi strani…

    1.12.2006 ob 18:22 | Permalink
  23. londonlondon je napisal:

    jst thx za komentar! :) Vidim da si res za trenutek odlozil delo. :) In ja. itak sva si precej podobna v razmisljanju…Bi blo pa dobr tole premlet ob kaksnemu pivu na kaksni smucariji! Upam da kmalu! DC43 - 80% slovencev ne bi mislilo ali ne bi upalo? jaz mislim da se kar 80% pogovarja o tej temi na prav tak nacin v gostilni, kot se je Jelincic na javni TV.

    1.12.2006 ob 19:06 | Permalink
  24. Jst je napisal:

    Matr smo pametni vsi skup. Ti zdej mi je vsaj jasno, kaj smo se vse tiste dolge noči pogovarjal. Ne spomnim se pa zaključkov, razen tega da smo šli u k….

    Kar se smučanja tiče. Čimprej. Ampak kokr vem ste tam slabi s tem, tko da…. Mamo! Midva greva januarja na Kope in kadarkoli prideta dol gremo mal posmučat. Tko in drugač….

    Lep vikend. Mi gremu jutr k Ivanu na RD, naslednji petek pa še k bajkarju. Smučal pa še ne bomo ;), ker je še pretoplo….

    1.12.2006 ob 19:27 | Permalink
  25. Zvesti bralec je napisal:

    To, da se je Ross delal norca iz Heather Mills, je bilo samo neokusno: v svojo oddajo pa ne bi nikoli povabil šefa britanskega nacionalne stranke Nicka Griffina, da bi malo podebatirala “o aktualnih družbenopolitičnih vprašanjih” ali kako se že reče. Griffina, kot dobro veš, na BBC povabijo samo pred volitvami (ker tako zahteva zakon), drugače pa ne. Seveda je res, da njegova stranka ni v parlamentu, vendar pa ima dovolj svetniških mest, da je ne moremo odpraviti kot brezvezne one hit wonderje. Na RTV SLO so zelo dobro vedeli, kaj bo Jelinčič rekel in zato ima Tamara popolnoma prav. To, kar je George Michael počel na odru v Earl’s Court, pa je stvar umetniške svobode.

    1.12.2006 ob 20:29 | Permalink
  26. dc43 je napisal:

    london, zakaj ponavljaš, kar je bilo že napisano ? Ja, vsaj 80% jih misli tako in za šankom tako tut govori…

    1.12.2006 ob 22:04 | Permalink
  27. londonlondon je napisal:

    @dc43: se opravicujem! Prehitro sem prebral tvoj komentar in ga razumel napacno. @Zvesti bralec: Mogoce sem res pretiraval z primerjavami v mojemu postu. Kljub temu pa mislim, da govorimo ” isti jezik” .

    2.12.2006 ob 13:00 | Permalink
  28. Zvesti bralec je napisal:

    Aja - sem pozabil omeniti: Ross tistega o Heather Mills ni govoril v svoji oddaji, ampak na podelitvi nagrad revije Q. Ker sem rad natančen. Ali pikolovski.

    2.12.2006 ob 17:52 | Permalink
  29. Tamara je napisal:

    Nisem brala vsega, ker se mi ne da več predrkavati. Strinjala sem se le z Nimfo, ki je edina ločila problem, ki sem ga tudi jaz videla kot ločenega. Torej ne problem Romov, Primitivnega, pač pa spodbujanje nestrpnosti (ali pa samo dopuščanje širjenja nestrpnosti, kar je isto) na javni televiziji. Nimfa je tudi napisala, kako bi morala odreagirati novinarka. Ker dela na točno določeni instituciji in ne na neki lokalni ali komercialni TV, bi bila prekinitev oddaje celo njena DOLŽNOST.

    Tale zapis Berganta pa lepo povzame mnenje novinarja. Vsa čast! To zame pomeni, da ima nekdo jajca!!! Rispekt!

    3.12.2006 ob 00:01 | Permalink
  30. hadhad je napisal:

    @tamara: to tudi jaz trdim :)

    3.12.2006 ob 19:22 | Permalink
  31. nimfa je napisal:

    Moji komentarji so nazaj! Sem bila prepoznana za spam. :)

    3.12.2006 ob 20:21 | Permalink
  32. londonlondon je napisal:

    Nimfa, kdo bi tebe upal brisati? :)

    5.12.2006 ob 16:29 | Permalink
  33. nimfa je napisal:

    Hja, locirala sem ga že, nisem se pa še brutalno znesla nad njim. Ker je bilo prvič, sem bila usmiljena. Pa še napako je po/odpravil. ;)

    5.12.2006 ob 17:04 | Permalink
  34. londonlondon je napisal:

    Thx god!!! :)

    5.12.2006 ob 17:12 | Permalink
  35. nimfa je napisal:

    Goddess that is. :P

    5.12.2006 ob 17:22 | Permalink
  36. londonlondon je napisal:

    Da ne bos misla da nocem vec pisat komentarjev na tvojem blogu! Ampak me ven mece! Ziher si ti to nastimala:)

    5.12.2006 ob 17:31 | Permalink
  37. nimfa je napisal:

    Noup, nism bla jst, mogoče pa samo moj blog tvojemu vrača predrznost. Te tehnične in virtualne stvari majo včasih čist svojo pamet. Sicer sem pa tako ali tako kuhala in se ti ne bi mela časa posvečat. Zdj ga pa spet mam. ;)

    5.12.2006 ob 19:02 | Permalink

Pusti komentar

Vaš e-poštni naslov nebo nikoli objavljen oz. posredovan tretji osebi. Obvezna polja so označena z *
*
*
Please visit WP-Admin > Options > SPA and enter the key. Don't have a key? Signup here