Pojdi na vsebino

Tour the shame

Na vrhunske sportnike gledam s spostovanjem. Sem blizu ljudem, ki so se, ali pa se se vedno ukvarjajo s sportom na najvisjem nivoju. Stres, odrekanje, disciplina, predvsem pa izcrpavanje telesa do maksimuma.  To je le nekaj pogojev, ki morajo biti izpolnjeni, da imas vsaj teoreticno moznost uspeha.  Temu, pa seveda sledi tehnika in znanost, ki v sodobnem sportu igra vse vecjo vlogo.  Brez pomoci tehnike in znanosti, bi vrhunski sportniki danasnje rezultate, dosegali komaj cez desetletja – ce jih sploh bi.  Vseeno je, ali govorimo o kolektivnih, ali posamicnih sportih. Ze sam pogled na gradnjo in razvitost telesa danasnjega vrhunskega sportnika ali vrhunskega sportnika pred dvajsetimi leti pove vse. Nogometasi so proti svojim starejsim kolegom, postali pravi atleti, v kosarki brez “tone” misicne mase nimas kaj poceti na igriscu, tenisaci polovico svojega treninga prezivijo v fitnes studijih…… Podobno je s samo opremo, ki je iz leto v leto bolj popolna, lazja, aerodinamicna, iz “vesoljskih” materialov etc… Za vsakim, ampak res za vsakim od teh sportnikov, stoji cel manegement ljudi, ki skrbijo zanj. Od marketinga, svetovanja, trenerjev do manegerjev.

Proces,  da posameznik dozori v vrhunskega sportnika je res naporen in dogotrajen. V sodobnemu sportu ni vec dovolj, da imas talent. Talent je le predpogoj, da te ljudje, ki se ukvarjajo s tovrstno “industrijo” izberejo. Ce ugotovijo,  da imas poleg sportnega talenta se kaj vec, potem si na lepi poti, da te vzamejo pod svoje okrilje. To pa seveda pomeni, da bodo v tebe primorani vloziti del kapitala, s katerim ti omogocijo, da se zacnes razvijati v nekaj, kar se bo cez cas lepo trzilo. Brez teh ljudi, na zalost v sodobnemu sportu ni uspeha.  …… Bom na tej tocki nehal filozofirati, saj vidim, da me vlece povsem stran od teme, zaradi katere sem sploh zacel pisati ta zapis.

Veckrat se s prijatelji pogovarjamo o dopingu. Da so barabe vedno korak pred policijo, ze itak vsi vemo. Pa kljub temu, vedno upamo, da so to le osamljeni primeri in da to ni prisotno v taksnemu obsegu, kot vse veckrat izgleda.  Vendar, ce se vrnemo na moj prvi odstavek glede napredka v sportu – kako, bo vrhunski sportnik v temu casu uspel, ce bo svoje pretrenirano telo hranil z marmelado in kruhom? Nikakor! Torej se vsaj za moje pojme, tu pricne debata o dovoljenemu in nedovoljenemu. Kdo, kje, zakaj je tisti, ki pove katera substanca je dovoljena in katera ni. Je neka substanca dejansko pomagala pri eksplozivnosti, morebiti moci, morebiti k hitremu povisanju misicne mase ali pa k boljsi koncentraciji? Ja, cela znanost, brez katere pa ocitno ni vec uspeha. Veckrat uporabim vprasanje, kaj raje gledamo? Sportnike s sendvici v torbah ki letijo dvanajst sekund na sto metrov, ali razvite atlete ki pokajo od moci in mejo zmoznega postavljajo ze krepko pod desetimi skundami? Taksne primerjave bi lahko pisal se v nedogled. Vedno bo odgovor enak. Vsi zelimo vedno visje, hitreje mocneje, neglede na posledice. O njih razmisljamo potem. Nato smo vedno razsodniki in obsojamo nekoga, kateremu smo se se prejsnji dan klanjali in ga obcudovali. Tudi sam sem taksen, ceprav vse veckrat na zadevo pogledam bolj kompleksno. Absolutno obsojam doping v vrhunskemu sportu, se pa hkrati vprasam, ce morebiti, nismo prav mi krivi, da vse veckrat prihaja do tako tragicnih zgodb kot trenutno v kolesarstvu. Ni problem v posameznih kolesarjih, ki so dobili vecen pecat prevaranta. Ni problem v zdravnikih, ki jih ob taksnih primerih postavijo pred sodnika. Problem je v temu, da taksne zgodbe kot celota, unicujejo celotno sportno panogo. Kdo po vsem skupaj sploh se verjame, da obstajajo kolesarski profiji, ki se ne posluzujejo prepovedanih substanc? Jaz ne. Skoda, vendar me res vec ne zanima,   kdo bo zmagal na Tour de France. Bolj me skrbi, kateri sport za kolesarstvom, je na vrsti naslednji, ki ga bo unicil doping.

Kruha in iger!!

  • Share/Bookmark

33 Komentarjev

  1. mbastudent je napisal:

    Ja, doping uničuje dobro ime športa. Nismo pa mi (gledalci in navijači krivi), pač pa so športniki praviloma individualnih športov ujetniki denarja in managerjev. Če pri šprintu loči 11 stotink, pri plavanju 30 stotink ali pri kronometru pol minute, so to meje za biti športnik za sedmo mesto ali prvo mesto. Za bogo štartnino ali za milijonsko pogodbo. In ko izkoristiš vse “dovoljene” dopinge, je meja do nedovoljenih tanka.

    Doping bo uničil individualne športe. Kar je škoda, ker peščica pozitivnih vrže slabo luč na večino, za katero pa verjamem, da je v mejah normale. Ah, Tomba, ki ga nisem nikoli maral, je najboljše rekel: Najboljši doping je ženska. :)

    26.07.2007 ob 00:45 | Permalink
  2. had je napisal:

    @mbastudent: se kako se strinjam s tombovo izjavo..

    res je.. v sportu ni vec uzitka.. vse je samo se pehanje za denar.. in ce hoces biti boljsi, moras poseci po nedovoljenih pozivilih.. me zanima, ce se je ze kdo od teh sportnikov kdaj vprasal, kaksno bodo posledice uzivanja vseh teh preparatov na njegovo telo na daljsi casovni rok?

    vcasih so se ljudje s sportom ukvarjali zaradi uzitka, danes zaradi slave in denarja.. je to se vedno sport?

    26.07.2007 ob 04:52 | Permalink
  3. nada je napisal:

    Vse se spreminja nič več ni tako kot je včasih bilo. Se spomnim ,da je tudi glasba spremenila ritm zaradi drog. Jaz razmišljam tako. Amaterji morajo ostati abstinenti oz. prehranjevalci brez dodane kemije. Profesionalci pa brez omejitev, njihova odločitev je prostovoljna,zavestna,življenska.

    26.07.2007 ob 06:58 | Permalink
  4. syco je napisal:

    Pa še to…

    26.07.2007 ob 07:39 | Permalink
  5. chefchef je napisal:

    Aha, se je že začelo tudi na blogih :D

    Zadeva je zelo, zelo kompleksna in marsikdo je ne razume, zato obsoja naravnost kolesarje. Imenovati jih “goljufivci” je absolutno pretirano, saj le opravljajo svoje izjemno težko delo, za katerega smo na račun vse večjih zahtev krivi vsi.

    Danes bom po vseh teh svinjarijah, svetohlinstvih, medijskih napihnjenostih, lažeh, sprenevedanjih in užaljenostih en prispevek napisal tudi jaz. Objavil ga bom pa danes ali jutri zjutraj.

    Najbolj podlo se je iz prve spravljati na športnike. Mar je njim lahko pol življenja preživeti z infuzijo? A je res tako fletno, ko se jim po žilah pretaka tuja ali celo umetna kri? Je prijetno spoznanje, da brez tega ne bo šlo? Je prijetno biti vsak dan tarča mrhovinarskih novinarjev in sponzorjev?

    26.07.2007 ob 07:53 | Permalink
  6. londonlondon je napisal:

    Chef, ne vem kaj je cudnega, ce se je ta tema zacela pojavljati na blogih?

    Kar pa se tvojega komentarja tice, se pa verjetno ne bova povsem strinjala. Vsaj po temu ne, na kar si namignil v zadnjemu odstavku. Vendar se bom pustil presenetiti in pocakal na tvoj zapis. :)

    26.07.2007 ob 08:06 | Permalink
  7. had je napisal:

    @chef: verjetno jih nihce ne sili v to.. ce jih, potem je tiste ljudi potrebno kaznovati, oz. jih postaviti pred sodisce.. sport je postal pac biznis in tega se zavedajo vsi.. brez dodatnih “oktanov” ne gre.. in ce se sportnik odloci za to, se je verjetno odlocil sam.. lahko pa si izbere tudi drugacen poklic recimo..

    pravico do izbire ima vsak.. tudi vrhunski sportnik..

    26.07.2007 ob 08:43 | Permalink
  8. mbastudent je napisal:

    @Had: novodobni športniki poznajo posledice. Za razliko od bivših vzhodnonemških športnic sedemdesetih let, ki so po nekajletnem jemanju tablet dobile dlake po hrbtu :)

    @Chef: saj, glede kolesarstva boš najboljše vedel, ker si “iz foha” in bo zanimivo prebrati kakšno insajdersko. Meni je jasno, da je tritedenski Tour nečloveški napor in da se pred njim okrepčati le s pašto in sokom, kot smo se mi pred košarkaškim turnirjem, ne gre. Da so potrebne vsakodnevne regeneracije na 101 način. In med njimi iskati še dovoljenega, ki bo naredil največji možni učinek, je hoja po tankem robu.

    Ampak odločili so se sami. Živeti s transfuzijami, injekcijami in podobnim. Mi smo po svoje arena in oni gladiatorji, ampak so zelo dobro plačani gladiatorji. Pozabljajo pa nekaj – da so tudi vzor malim mulcem, ki odraščajo. Ko sem še odraščal, so hoteli vsi mulci biti Merckxi, Induraini, LeMondi, Bugnoti (ta se je na dopingih sicer vedno izgovarjal na pitje kave in astmo), tega je vse manj in manj. Z zadnjimi leti je in temi dogodki profesionalno kolesarstvo res dobilo slab glas. In vsaj Tour tudi pridih svetohlinstva. Predstavi se trasa, toliko in toliko tisoč kilometrov, toliko in toliko metrov nadmorske višine, toliko gorskih ciljev, in vodstvo pričakuje “čisto” dirko. In odkrito priznava, da ne bi bilo fajn, da ta-in-ta, ki trenutno vodi, ne zmaga, da se ohrani pridih čistega tekmovanja. Res je, zadeva je zelo kompleksna in bo zanimivo prebrati še drugo plat medalje.

    26.07.2007 ob 08:49 | Permalink
  9. LegendarisLegendaris je napisal:

    Se strinjam z vsem, kar si napisal London. Nekaj misli o dopingu sem si laično drznil napisati tudi sam.

    26.07.2007 ob 09:08 | Permalink
  10. syco je napisal:

    It’s gettin’ more and more nasty out there…

    26.07.2007 ob 09:23 | Permalink
  11. chefchef je napisal:

    Sami so se odločili, ja. Ampak kdor športa ne razume, tudi tega ne bo razumel.

    Fant je bil kot mladinec perspektiven, vse je vložil v šport, prišel je v elitno kategorijo in na lepem videl, da tako pa ne gre več.

    Ja, lahko bi odnehal, ampak to na misel lahko pride samo nekomu, ki še ni okusil vrhunskega športa, pameten je pa vseeno. Le kako naj odneha, če je njegov šport edino, kar res dobro zna in edino, kar mu bo prineslo zaslužek (pa gre marsikdaj za smešno nizke zneske, za kolesarstvo govorim) in slavo.

    Dajte se lepo prosim vživet v kožo športnika! Ker samo pametovanje iz udobnega naslonjača in “si mislim kako je, ker v 4. ligi špilam košarko”, ne bo pripeljalo nikamor.

    Ljudje imajo te fante potem za goljufe, za barabe, na pol živali. Imam dobrega prijatelja, ki mi je dvakrat na državnem prvenstvu odnesel zlato medaljo. Totalen talent z zmagovalno miselnostjo, pravi šampion! No, še isto leto je pobegnil z doping kontrole. Pravzaprav smo vsi vedeli, kaj počne, a o tem se ne govori, ker nismo stare babe. Dokler ni dokazov, ni nič. Skratka, fant je faca, še vedno sva prijatelja (pa bi lahko bil prvi, ki bi pizdil nanj), še vedno se večkrat letno usedeva na kolo in odpeljeva kakšno turo, za stare čase.

    Marsikdo od vas bi v situaciji vrhunskega športnika ravnal enako.

    Ali pa povejmo drugače: zato nihče od nas ni vrhunski športnik, ker tega ne bi počeli.

    Dajmo razumet, da ni vsa krivda v športniku, ampak bolj v sistemu, katerega krojitelji smo tudi mi.

    Ker, London, gledat Tour v Londonu je bilo pa noro, kajne?

    26.07.2007 ob 09:31 | Permalink
  12. londonlondon je napisal:

    Ja, sajko! V zakljucku mojega zapisa, sem za kolesarstvom imel v mislih prav atletiko. Dzisus!! To ni vec normalno.

    26.07.2007 ob 09:33 | Permalink
  13. londonlondon je napisal:

    Chef, gledati tour v zivo, ali pa katerikoli sportbi dogodek na tem nivoju je uzitek. Sem pa glede kolesarstva skepticen ze nekaj let. Ni sans, da ta sport ocistijo. madez je prevelik. Popolnoma se strinjam z mbastudentom, ki pise, kako organizatorji splanirajo neclovesko traso in nato pricakujejo, da bodo fantje dirkali s pomocjo Gatorade in testenin. Imam obcutek, da je stvar sla predalec – na veliko zalost kolesarjev, ki so padli v to godljo povsem nevede. Ja! Problem je, ko pri prestopu iz amaterskega tekmovanja, kjer rasturavas, med profici spoznas, da so vsi neverjetno hitrejsi in zmogljivejsi od tebe. Malce se pozanimas, malce spoznas ljudi in verjetno ti recejo: Je varianta, vendar se zavedaj to, to, to in to. Verjetno pa je dosti tudi takih, ki jim recejo: Ne skrbi! nase metode so zanesljive in ni sans da te dobijo! Ozadje vsega pa je seveda denar. V bistvu ogromno denarja!

    26.07.2007 ob 09:44 | Permalink
  14. had je napisal:

    chef: ce se ne bi v svojih casih ukvarjal s sportom, bi verjetno malce drugace pisal.. res je, nisem dosegal svetovnih razultatov, bil pa sem sesti v jugoslaviji v smucanju.. ampak takrat so bili drugacni casi in ljudje so razmisljali drugace.. pa vendar.. takrat je obstajala odlicna smucarka, veliko boljsa od urske hrovat, ki je bila kasneje najboljsa.. in ta smucarka si je poskodovala koleno.. bila je pred odlocitvijo.. ali uniceno koleno popravljati v nedogled in na koncu ostati z vec zelezja v njem, ali pa koncati sportno pot.. lahko bi nadaljevala.. dosegla svetovno slavo, pa se je odlocila za drugo pot.. in se sedaj uziva ko se smuca in ko hodi naokrog.. isto izbiro ima vsak drug sportnik.. odvisno kaj postavi na tehtnico in kaj mu vec pomeni.. isto kot pri pisanju bloga.. vsak ima svobodno odlocitev..

    ja.. se pa strinjam, da mi zelimo kruha in iger.. da nam je to v zabavo.. in da brez tega pac ni vec sveta.. ampak do kam? ko bodo sportniki na prireditvah umirali na progi? ne, tega si ne zelim..

    26.07.2007 ob 09:47 | Permalink
  15. chefchef je napisal:

    Jasno, izbira vedno ostaja. Ampak če si uničiš koleno do konca, je bistveno lažje odnehati (če imaš kaj v glavi), kot če je vse v redu, ogromno treniraš, letiš najbolj v svojem življenju, fantje pa še vedno mimo tebe padejo kot rakete. Govorim o ljudeh z zmagovalno miselnostjo.

    Res, če se ne bi ukvarjal s športom, bi drugače pisal. Zato sem vesel, da sem bil športnik, ker razumem eno stvar več (ali pa veliko več, šport ti da marsikaj).

    26.07.2007 ob 10:10 | Permalink
  16. had je napisal:

    se strinjam chef.. v bistvu se mi zdi fair, da jih zagovarjas, kot tudi, da mi, ki smo sedaj samo se gledalci, drugace vidimo stvar.. in dejansko je problem v tem, da mi hocemo zabavo, ki pa nam jo lahko priredijo samo na taksen nacin..

    kje je sport za uzitek, ki sem ga jaz poznal.. :)

    26.07.2007 ob 10:21 | Permalink
  17. chefchef je napisal:

    Pa jih sploh ne mislim zagovarjat! Dejansko je njihov problem, če ga lomijo, veliki fantje so in naj kar sebi pripišejo. Le na živce mi gre ta popolna odsotnost razumevanja in skoraj prilaščanja športnikov. Dokler so dobri, jih imamo radi, dajmo naši! Ko popušijo, se spravljamo nanje. Ko jih dobijo na dopingu, da bi nam bili všečni, jih pokopljemo.

    Pantani se je zaradi takih ubil.

    Šport za užitek? Jaz ful uživam! Ampak sem najprej moral nehat z vrhunskim športom :P

    26.07.2007 ob 10:39 | Permalink
  18. had je napisal:

    evo.. chef.. napisal si vrhunsko resnico, ki pa jo razumejo samo tisti, ki so bili kdaj v sportu.. res je.. ko koncas, sele uzivas.. :)

    26.07.2007 ob 11:38 | Permalink
  19. Fetalij W. TyschewFetalij W. Tyschew je napisal:

    Doping bo res uničil šport… zdaj, ena od možnosti je, da dovoljena sredstva dovolijo, zavoljo tega, da se sponzorski giganti ne bi umaknili/umikali iz panoge (recimo tour). Lahko pa pač vsi vztrajajo pri svojem in zadeva začne izgubljati na pomenu…

    Pritisk na športnike je te dni tako velik, od njih se toliko zahteva ipd… poleg tega jih pa še njihovi dohtarji in kondicijski trenerji futrajo z vsem živim, tako da je pomoje še samemu atletu težko slediti, kaj in kako.

    Doping recimo v nogometu… v Avstriji in Italiji je situacija katastrofalna… frend je šel igrat v Avstrijo in že na prvem treningu so mu dali nek prašek, s pomenljivimi besedami zraven… V Italiji so tako ali tako skoraj vsi na dopingu, najebejo pa vedno samo tujci (če Inzaghi ni na kokainu, potem pa noben ni :D – čeprav, pustmo koko, govorimo o nandrolonu ipd. ) V Sloveniji se polovica nogometašev drogira, druga polovica pa je na drugih prepovedanih substancah… Za NBA pa ne vem, ampak tudi tam vsa tista mišična masa ne more biti produkt samo fitnesa.

    Se strinjam s Chefom tukaj, ker očitno pozna zadeve od znotraj, Londonov zapis pa tudi ni brez smisla… danes kolesarstvo, what’s next?

    26.07.2007 ob 12:06 | Permalink
  20. Fetalij W. TyschewFetalij W. Tyschew je napisal:

    pizdarija sem bebec… tam v prvi vrsti komentarja sem mislil napisat “…da NEdovoljena sredstva dovolijo…”

    26.07.2007 ob 12:20 | Permalink
  21. mbastudent je napisal:

    Chef, vsi smo se kdaj ukvarjali z resnim športom (pa ne le 4. liga košarke, khm khm, je pa res, da je doping v skupinskih športih precej bolj redek). In bomo vsaj prišli do zaključka, da ti šport da marsikaj, željo po afirmaciji, zmagi, uspehu – tudi kasneje v študijskem in poslovnem svetu. Da ti miselnost, da brez švica ni uspeha.

    To prilaščanje, povzdigovanje in pokopavanje športnikov je res značilno za nas Slovence, a bolj za “kafanski” folk. Ne vem, če si jo lahko razbral iz zgornjih komentarjev? Sam nimam te navade, edino ko kakšne uspešne športnike dobijo na dopingu in si za njih stiskal pesti in si vesel, da se je komu uspelo prebiti iz športne anonimnosti, se počutim malo nategnjenega (kot Crni od Mojce Mavec :) ), ampak kot si rekel, veliki fantje in dekleta so, sebi naj pripišejo.

    Pantani. Ja, žal. A ni edini primer. Marjan Rožanc npr. je napisal super športni esej o fenomenu Janeza Polde. Športnik, idol množic, pogosto tudi ne prenese koraka nazaj, da je spet del množice in ne nad njo.

    26.07.2007 ob 12:25 | Permalink
  22. londonlondon je napisal:

    Chef si se “ukvarjal z vrhunskim sportom” ali si tudi bil vrhunski sportnik? Ukvarjanje z vrhunskim sportom je zelo sirok pojem :)

    26.07.2007 ob 12:42 | Permalink
  23. jst je napisal:

    Nimam kaj dodat… Se čisto strinjam z Londonom, z vsem kar je napisal in istočasno se tudi zavedam, kakšen problem je to. In če že iščemo krivca…. Tako kot vedno…. KAPITAL!!! Do največjega profita, tudi preko trupel….. Marketinška industrija potrebuje vedno boljše, hitrejše, spretnejše, močnejše junake, da jih lahko postavijo za vzor ostali čredi. In kaj se zgodi s to čredo, ko se hoče enačiti s svojimi “umetnimi junaki”? KATASTROFA

    Pa to ni problem samo v športu. Dosti podobno je tudi v modni industriji (vzor mladim puncam so anoreksične manekenke s postavami, ki jih z nekim normalnim stilom življenja sploh ne moreš imeti), filmu (vzor navadnim smrtnikom so zadrogirani, zapiti in nasplošno moteni zvezdniki), itd…..

    Torej……??!!

    Jebeš vse skupi, sam da firma dela…..

    26.07.2007 ob 13:03 | Permalink
  24. chefchef je napisal:

    Bil sem kategoriziran vrhunski športnik.

    26.07.2007 ob 13:07 | Permalink
  25. Fetalij W. TyschewFetalij W. Tyschew je napisal:

    chef, kateri oddelek? :mrgreen:

    26.07.2007 ob 13:54 | Permalink
  26. seamus je napisal:

    S sodelavci smo že ob prvem rednem pojavljanju dopinga postavili naslednjo teorijo – kaj ko bi se profesionalci od amaterjev razlikovali pote m, da je profesionalcem se dovoljeno dopingirati, amaterjem pa ne. Sam pol pa dobiš amaterja, ki se dopingira :mrgreen: , kaj pa pol?

    26.07.2007 ob 14:08 | Permalink
  27. Fetalij W. TyschewFetalij W. Tyschew je napisal:

    seamus, “športna poteza” ( :mrgreen: ) in izključitev iz ekipe amaterjev ter “nazadovanje” med profesionalce?

    26.07.2007 ob 14:20 | Permalink
  28. londonlondon je napisal:

    Tole sem pozabil omeniti…Chef je napisal, da se je Pantani zaradi takih ubil. ? Kot jaz vem, je bil “Sloncek” ze sam po sebi zelo zakompleksana osebnost in vecni depresivec. Po koncani karieri se ni vklopil v normalno socialno zivljenje, temvec se je umaknil v samoto in kokainske omame. Na tak nacin je tudi umrl – odpoved srca zaradi prevelikega odmerka kokaina. Nihce ni s sigurnostjo mogel zatrditi, da je storil samomor, se manj pa da bi ga naredil zaradi dopinga v kolesarstvu!!??

    26.07.2007 ob 14:27 | Permalink
  29. chefchef je napisal:

    A ti sploh veš, kako so se mediji spravili na Pantanija? Z vsemi bombami! Ni čudno, če se človeku potem utrga, sploh, če je labilna osebnost (kar je Pantani seveda bil).

    26.07.2007 ob 18:31 | Permalink
  30. had je napisal:

    @chef: vsaka slava prinese posledice.. problem je v tem, da nekateri ljudje tega ne znajo, oz. ne morejo sprejeti.. to je velik problem..

    26.07.2007 ob 21:14 | Permalink
  31. Lujo je napisal:

    Zakaj bi si zatiskali oci? Prakticno vsi vrhunski kolesarji, atleti, plavalci, da o dvigalcih uteži ipd, niti ne govorim so dopingirani. Vprasanje je samo ali so se pred kontrolami ustrezno in pravocasno “precistili”. Izdelovanje prepovedanih substanc-dopinga, je zmeraj korak pred tistimi, ki delajo kontrole. In se podatek: V Ameriki so pred leti naredili anketo v kateri so perspektivne sportnike vprasali, ce bi jemali dopinga, ce bi vedeli da bodo osvojili medaljo na OI in bodo potem v kratkem hudo zboleli, morda tudi umrli. Okoli 60% jih je odgovorilo pozitivno. a je potrebno se kaj dodati…

    27.07.2007 ob 08:48 | Permalink
  32. londonlondon je napisal:

    <p>Lujo, nimam kaj dodati – za to anketo pa nisem vedel..</p>

    27.07.2007 ob 17:17 | Permalink
  33. markopigacmarkopigac je napisal:

    hja, doping je kot tehnologija. le da z organizmom. o tem imam svoje mnenje, ki pa v vecini ne obsoja tekmovalca, temvec njegov stab. klik.

    30.07.2007 ob 18:49 | Permalink

3 Trackbacki/Pingbacki

  1. [...] blogih sem v zvezi z dopingom zasledil bolj ali manj zanimive zapise Londona, Legendarisa, dkepica in [...]

  2. legendaris.se@ 27.07.2007 08:07

    Doping…

    Doping je v sodobnem športu prisoten že leta in kakor je London na svojem blogu pravilno ugotovil… kriminalci so vedno korak pred policijo. Da bo jasno, doping je prisoten v vseh športih, najbolj pa v tistih ekstremnih. Je pa doping v grobem r…

  3. [...] Doping, kolesarjenje in pogled na vse to! Tour the shame [...]

Pusti komentar

Vaš e-poštni naslov nebo nikoli objavljen oz. posredovan tretji osebi. Obvezna polja so označena z *
*
*
Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !